De cursus Digisterker | Werken met de digitale overheid is voor mensen die het lastig vinden om zaken met de overheid via het internet te regelen. Hoe vraag je een DigiD, de digitale handtekening, aan? Hoe vind je jouw persoonlijke gegevens over kinderbijslag of pensioen? Hoe werkt de Berichtenbox van MijnOverheid? Hoe regel je een OV-chipkaart, zorgverzekering of belastingaangifte? Hoe geef je een verhuizing door aan de gemeente?
De cursus bestaat uit vijf lessen. Deze lessen zijn op maandag 27 oktober, 3 november, 10 november, 17 november en 24 november 2025 van 10.00 tot 12.00 uur in de Bibliotheek Hasselt. Er is plek voor maximaal acht deelnemers. Deelname is gratis
Interesse? Meld je dan aan door in het veld hiernaast op de zwarte knop ‘Ik ga’ te klikken en verdere instructies te volgen. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden via de Bibliotheek Hasselt, telefoon: 038-4771716 of mail: hasselt@mijnbieb.nl.